Tuesday, July 28, 2009

ေအးရွားေဝါလ္ ဆိပ္ကမ္းတြင္ ေပါက္ကဲြမႈတရပ္ ျဖစ္ပြား

ျမင့္ေမာင္
အဂၤါေန႔၊ ဂ်ဴလုိင္လ 14 ရက္ 2009 ခုႏွစ္

နယူးေဒလီ။ ။ ရန္ကုန္တိုင္း အလံုၿမိဳ႕နယ္ရွိ ေအးရွားေဝါလ္ ဆိပ္ကမ္းတြင္ ျပင္းထန္သည့္ ေပါက္ကြဲမႈတရပ္ ယေန႔ ညေနပိုင္းတြင္ ျဖစ္ပြားခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

ေပါက္ကဲြမႈႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ဆိပ္ကမ္းခ်င္း နီးကပ္ေနသည့္ ဆိပ္ကမ္းတခုမွ ဝန္ထမ္းတဦးႏွင့္ အလံုၿမိဳ႕နယ္ရွိ မီးသတ္တပ္ဖဲြ႔ အဆိုအရ သိရျခင္း ျဖစ္သည္။

“ၾကားမိပါတယ္။ က်ေနာ္ကေတာ့ ေသခ်ာ မသိပါဘူးခင္ဗ်ာ။ သိခ်င္ရင္ ေအးရွားေဝါလ္ ဆိပ္ကမ္းကို ေမးၾကည့္ရင္ အကုန္သိႏိုင္ပါတယ္” ဟု အလံုၿမိဳ႕နယ္ရွိ Myanmar Industrial ဆိပ္ကမ္းမွ ဝန္ထမ္းတဦးက ေျပာသည္။

အလံုၿမိဳ႕နယ္ မီးသတ္တပ္ဖြဲ႔မွ တာဝန္က် ပုဂၢဳိလ္တဦးက “ဘာျဖစ္တာလဲေတာ့ မသိဘူး။ ေပါက္ကြဲမႈတခု ျဖစ္တယ္လို႔ပဲ သိရတယ္။ က်ေနာ္တို႔ဆီကေတာ့ မသြားရဘူး ခင္ဗ်ာ။ အကုန္လံုးၿပီးစီးမွ က်ေနာ္တို႔ကို အေၾကာင္းၾကားတယ္ ခင္ဗ်ာ။ ၄ နာခြဲနဲ႔ ၅ နာရီၾကားမွာ ျဖစ္တယ္။ ဘာဆိုလဲေတာ့ က်ေနာ္တို႔ မသိရဘူးခင္ဗ်ာ” ဟု ေျပာသည္။

သို႔ေသာ္လည္း ေအးရွားေဝါလ္ ဆိပ္ကမ္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းၾကည့္ရာ ဆိပ္ကမ္းမွ တာဝန္ရွိသူတဦးက ျငင္းဆိုသည္။

သူက “မဟုတ္ပါဘူး။ က်ေနာ္တို႔လည္း အတိအက် မသိဘူး။ ဒီမွာေတာ့ က်ေနာ္တို႔ မၾကားဘူး” ဟု ေျပာသည္။

ဤေပါက္ကဲြမႈႏွင့္ ပတ္သက္၍ အေသးစိတ္ သိရွိႏိုင္ရန္ မဇၥ်ိမက ဆက္လက္ စံုစမ္းဆဲျဖစ္သည္။

No comments: